måndag 27 juni 2011

bad teacher.

Vet ni! Igår kväll gjorde jag och blondinbella samma sak. Det här skulle vara en perfekt ursäkt att få berätta  att jag startat ett eget företag (eller fem), att jag blivit intervjuad av någon stor tidning eller ens att jag skulle ha gått på manikyr. Men näe, så roligt ska vi inte ha. Istället så var vi båda på premiären av en ny film. Eller ja, alltså hon gick väl i Stockholm och jag i Vasa. Men ändå. Filmen ifråga var Bad teacher och jag måste nog säga att jag blev lite besviken. Cameron Diaz är en av mina favoritskådespelare och med Justin Timberlake i den andra huvudrollen var det upplagt för succé. Handlingen var ändå ganska platt och det är nog inte en film som lämnat något större avtryck i mitt minne.

snygg är ju denna kvinna alltid förstås. En helt okej orsak att gå och se filmen det också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar