fredag 3 juni 2011

resfeber.

Hejhej! Jag har inte riktigt tid just nu. Jag är lite upptagen med att läsa packningsregler, försöka följa packningsregler, och ja, verkligen packa ner något också. Ikväll kör vi till hufvudstaden och tidigt imorgon lyfter vi mot Barcelona. Jag har inte riktigt förstått det ännu. i mitt huvud reser vi om kanske tre veckor, därav denna packningshysteri, men äh. Jag tror nog de där spanjorerna har en hel del att erbjuda i shoppingväg också.

Nu ska jag stressa vidare, vattna lite blommor och be dem överleva.

denna bild beskriver ändå min feelis. Resfeber är bra feber.

4 kommentarer:

  1. Det tog alldeles pinsamt länge innan jag insåg att detdär var mina händer :D "Aj har hon också köpt sånadär bokstäver?" Hahahah.

    SvaraRadera
  2. haha, jo jag köpte samma och paketerade dem i samma papper också, helt åt mig själv :)

    SvaraRadera
  3. hoppas ni får en superbra reiso! :)

    SvaraRadera