onsdag 1 juni 2011

månadens.

Jag har skrivit dagbok under ett år av mitt liv. Ett år är väldigt lite om man tänker på att det finns 20 andra år som kunde vara nedskrivna, men jag är ändå glad för det där enda året. Det råkar nämligen vara ett år som jag gjorde väldigt mycket roliga, galna, tråkiga och så här i efterhand, väldigt ogenomtänkta saker. Ibland brukar jag läsa några sidor och fundera lite på vem den där människan egentligen är, och vara lite lättad över att jag inte är i hennes kläder. Fast det är jag ju, kanske bara i en lite mer uppdaterad version. Orsaken till att jag kom att tänka på detta är att jag i slutet av varje månad, skrev en sammanfattning av vad som hänt just den månaden. Korta punkter som beskriver en hel del, och det är en idé som jag nu vill fortsätta med. Så nu kör vi bloggens första månadens;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar