tisdag 14 juni 2011

om plättar och annat superviktigt.

Vet ni vad! Jag skrev faktiskt lite på den där evinnerliga hemtenten idag. Ända tills jag kom till ett stadium där jag kände att jag inte kunde flumma mera. Jag tycker egentligen lite synd om vår lärare, det kan inte vara roligt att läsa igenom sida efter sida utan innehåll och röd tråd. Hoppeligen är något rätt i alla fall. När huvudet sa stopp gick jag istället till stan på kaffe och en h&m runda. Det sistnämnda borde jag inte ha gjort. Nu lider jag av köpbegär. En topp/klänning (beroende på hur mycket man tycker det är okej att visa upp för allmänheten) fick ändå följa med hem. Den tog jag på mig och stekte sedan lite plättar och städade lägenheten. Jag var ju tvungen att plocka duktighetspoäng på något vis liksom.

 

gott, gott, gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar