onsdag 15 juni 2011

popkalaset 2011 - med risk för att vara övertaggad.

Peppe har nya stövlar och Janne håller koll på vädret. Varför då kan man ju fråga sig. Jo för att det i helgen äntligen är dags för Popkalas. Jag hoppas på en repris av fjolårets omgång. Det regnade och jag hade sett de flesta artisterna förr, men ändå. Det var en kväll med det bästa sällskapet, med Erik och med en massa skratt. Nu ber jag bara om lite solsken och torrare fötter till lördagens fest. Eller äh, det kommer ändå att bli en succé.


Kan man börja tagga på en tisdag? Det kan man nog. Här får ni lite bilder från förra årets popkalas.



vädret var som sagt inte det bästa..



men humöret var på topp!



mot slutet av kvällen fick vi något saligt i blicken,



orsaken till blickarna stod på scenen..



Erik förstås. Tacka vet jag September och Petter, men Erik är nog ändå mannen (grabben?)

2 kommentarer:

  1. Klart man kan börja redan nu! Största nöjet är ju att se fram emot nåt riktigt jävla mycket. :) Jag kommer också att vara där (på jobb iofs) men iallafall!

    SvaraRadera
  2. Tygskor och popkalaset 2010 var ju ingen vinnarkombination precis. Hoppas ni får finare väder i år, fast vädret spelar ju ingen roll när typ Erkki stiger upp på scen. :)

    SvaraRadera