måndag 20 juni 2011

om att bjuda på middag.

Jag tog mig i kragen, gick ut i ösregnet och lagade middag tillsammans med Mia och Bina. Vegetariska tortillas stod på menyn, och jag som annars är misstänksam mot allt som heter bönor och rotfrukter (och en hel del annat) blev positivt överraskad. Dessutom blev det snyggt, vilket alltid är ett plus om man vill blogga om mat. Ett annat plus om man vill blogga om mat är att man kommer ihåg att ta hem kameran från middagen.


I brist på annat  kör vi lite bilder från i fjol, när jag och fyra vänner hade vårt eget halv 8 hos mig. Det var jätteskoj och något jag hoppas vi gör igen.


 


4/5 av deltagarna på den sista middagen hemma hos mig



Nina hade så här hungriga gäster



men hon bjöd i alla fall på en väldigt god välkomstdrink.


jag hade min middag i juni och dukade i grönt.  Vi hade just flyttat in och det var här jag kom på att man nog behöver fler än fyra stolar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar