onsdag 29 juni 2011

en skruv lös.

Jag gillar solglasögon och känner mig alltid lite extra piff med dem på. Att hitta en passande modell har inte varit lätt men ifjol fastnade jag ändå för "wayfarers" och hittade ett billigt par. För att vara på den säkra sidan köpte jag ett par till inför denna säsong . Då tog jag bilden här nedanför, med baktanken att blogga om hur töntig jag är som köper likadana saker. Det inlägget blev aldrig skrivet eftersom de nyköpta brillorna försvann spårlöst efter bara några dagar. Nå, ingen större skada skedd eftersom de var billiga och jag ännu hade ett par kvar. Idag har det paret på något mystiskt vis tappat en skruv. Nu är jag solglasögonlös. En liten del av mig skulle vilja investera i ett par Raybans. Men jag vet inte, min erfarenhet säger att det kanske är bortkastade pengar. Solglasögon är en sån där sak som försvinner.


 



3 kommentarer:

  1. Jag har också funderat på ett par raybans, men som du säger solgalsögon försvinner. Eller så lämnar dom i bilsätet och så sätter man sig på dom. Eller som det gick med mina, ena linsen sprack då jag hade dem i väskan för det blev för varmt. Så lika bra att pröjsa 6,95 på indiska eller 4,95 på Hm så är det inte så stor förlust..

    SvaraRadera
  2. Dom där liknar väldigt mycket på mina från Gina, fast ja har svarta. Men Jossa hade såna som till vänster så de borde ju finnas där :) Köpta för nån vecka sen! Värt att kolla upp kanske, i alla fall om du vill ha likadana igen!
    Hoppas allt är bra med dig och alla andra där i Vasa!

    SvaraRadera
  3. Oj! att de kan spricka av värme har jag inte vetat om! mina har bara fått en väldigt ful yta, av svett antagligen :D med tanke på sånt borde man väl satsa på kvalité...kanske om de kunde ge någon slags "drullegaranti" :)

    SvaraRadera