tisdag 21 juni 2011

kom och köp.

Idag har jag jobbat. Och jobbat och jobbat lite till. Efter en dag är jag trött på att se nypotatis och jordgubbar. Jag tror jag ska äta något annat på midsommar. Nån som är sugen på tacos? lax? makaronilåda?  Vad som helst funkar. Så länge det inte är något traditionellt och suupertrevligt.

Orsaken till att jag bloggar om mat är nog den att mitt blodsocker är nere på minus. Tyvärr så har jag  kommit till den punkt när jag är för sur och trött för att äta. Och för sur för att ta emot erbjudanden om mat. Varför göra det lätt när man kan göra det svårt liksom.

2 kommentarer:

  1. upp med hakan! Ja kanske kommer och handlar minlunch av dej imorgon :D Så koka potatisen till klockan 12:D

    SvaraRadera
  2. Jordgubbarna du sålde till mig var iaf jättegoda :)

    SvaraRadera