torsdag 23 juni 2011

dagens reklamchock.


Okej att vi lever i en allt mer digital värld och många barn kanske tillbringar mer tid vid sin x-box än ute på gården. Men att tillverka, sälja, och framförallt köpa ett 10 stickor på ett bräde-spel. Det är att gå för långt. Hört talas om kreativitet någon?

4 kommentarer:

  1. Jag reagerade precis på samma sätt när jag läste reklamen. Jag tror att det finns få människor som lekt 10 stickor på ett bräde så mycket som jag, Jenny, Johan och William gjort, men aldrig tidigare har jag tänkt tanken att köpa ett färdigt "kit," inte för jag läste dagens VBL.

    SvaraRadera
  2. inte före jag läste dagens VBL ska det stå...

    SvaraRadera
  3. Haha, tänkte precis samma sak då jag såg det här i butiken. Är det nu man får sucka och säga "ja-a, dagens ungdom" ?!

    SvaraRadera
  4. haahaha, tragiskt! Men oj va skoj tie stickor på ett brä va, hadd helt glömt bort, borde nog skriva ner alla lekar tills man själv får barn.

    SvaraRadera