torsdag 23 juni 2011

om att prioritera.

Idag har jag gjort ett smart val och ett mindre smart. Det smarta var att jag var ut på en "körrunda" med Sara ikväll. Inte en runda med vår kör alltså (höhö) utan en biltur runt Vasa med omnejd. Det är otroligt skönt att bara åka runt och prata om väsentliga och oväsentliga saker. Om alla hade en Sara skulle det nog behövas färre terapeuter i världen. Mitt mindre smarta val är att jag valde denna biltur framom att åka och midsommarhandla. Nu hoppas jag att alla har tänkt att de ska handla idag, för att undvika rusningen imorgon. Fast ändå, lite butikskaos har väl ingen dött av.

 

detta är alltså den omtalade kvinnan. Och jag förstås, om nu någon undrar.

1 kommentar:

  1. Nåmen tack, va fint skriva! :) om alla sko ha en Marie sko världen definitivt va en roligare plats! ♥

    SvaraRadera