torsdag 2 juni 2011

låtom oss fröjdas i ungdomens vår.

Sara uppmärksammade mig om att det idag är fyra år sedan vi blev studenter. Jag upprepar. Fyra år. Det känns på ett vis som en evighet, men ändå som att det var alldeles nyss. Tänk vad lite jag visste då om hur mitt liv skulle se ut idag. Tänk om jag hade sagt andra saker på intervjun till PF och inte sluppit in. Tänk om jag inte alls hade velat slippa in. Vem vet vad den här bloggen hade handlat om då. Så här i efterhand kan jag nog ändå säga att dessa fyra år kvalificerar sig som de bästa i mitt liv. Det skulle ha varit ganska lugnande att veta den där soliga studentdagen.


en glad student. Bilderna är fotade från mina råkopior.



denna bild hängde i fotoaffärens skyltfönster. Inte sådär för att skryta. Eller kanske lite.

1 kommentar:

  1. Jättefina studentfoton, verkligen! Är du hemhemma ännu eller kommer du alls till stan före ni åker iväg? Skulle vara kul att hitta på någonting i det fina vädret idag!

    SvaraRadera