onsdag 27 april 2011

arbetsglädje.

Jag tycker det är lite småkul att någon hittat hit med sökorden avstressande aktiviteter. Om de hittade något av intresse vet jag inte, men jag måste ju nog erkänna att det är de aktiviteterna jag är allra bäst på och att jag nog har en hel del tips att komma med. Vem som nu googlar avstressande aktiviteter är väl följande fråga..

Idag har vi slutfört ett projekt vi arbetat med under några veckor, och det ska bli skönt att presentera och få det undan imorgon. Det har ändå varit väldigt roligt att få göra något kreativt i grupp och tillslut började vi nästan fundera på att bli slöjdlärare. De verkar ha det så mysigt där i sina slöjdsalar. Dessutom skulle det vara roligt att vara  riktigt bra på åtminstone ett ämne man ska undervisa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar