fredag 15 april 2011

Om en crush

Jag är förvånad, besviken på mig själv, generad och till och med  lite upprörd. I detta inlägg skrev jag att jag inte läser någon blogg skriven av en man. Då tänkte jag inte på Chriso, men det är inte så viktigt. Det jag förfasas över är att jag glömde mannen med stort M, allas vår stilikon och inspiration. Cimon.

Jag upptäckte honom när han deltog i svenska Paradise hotel 2009, och sedan var jag fast. Vi har dock haft våra motgångar, som när jag fick veta  att han är ett år yngre än jag, men sådant är petitesser. Han är ju så fin, och vet ni, han är dessutom en riktig jäkel på att skriva.

3 kommentarer:

  1. Är han ett år yngre än du?! Då är han ju två år yngre än jag. Hjälp!

    SvaraRadera
  2. Jepp, han är född 1990. De sku ja aaaldri ha trott :D

    SvaraRadera
  3. alltså Cimon är nog mannen med stort m!

    SvaraRadera