onsdag 13 april 2011

Dra-dra-draculaa!

Vet ni, Polisen jag berättade om i förra inlägget. Han hade ingen uniform. Chriso sa att det har dom bara när de föreläser för barn och ungdomar. Hemskt dumt om ni frågar mig, jag är nämligen säker på att jag skulle ha orkat lyssna litelite mer noggrant om uniformen fått följa med.

Ikväll har vi varit och kollat på årets Wasaspex, ett studentspex som årligen sätts upp av studeranden i Vasa ( ja, som namnet kanske antyder..). Årets tema var Dracula och skådespelarna var, som alltid, väldigt duktiga. Jag som tycker det skulle vara tillräckligt svårt att lära sig alla repliker, skulle nog inte klara av att improvisera och vara så snabbtänkt som spexarna är.



Grabbarna som satt till vänster om mig. Andreas, Christoffer och Niclas :D




Suddiga men duktiga vampyrer. Vi satt längst bak, och det var väldigt svårt att få bra bilder. Vill ni se fler, så kan ni besöka Simone!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar