söndag 10 april 2011

En eloge till de som hinner med

En orsak till att jag tidigare inte varit så intresserad av att ha en blogg, är det att jag aldrig gör något. Jag har liksom tänkt mig att det är mycket lättare att skriva innehållsrika inlägg om man har ett spännande jobb, springer runt på en massa lunchmöten med intressanta personer eller har  barn. Barn måste ju vara den ultimata blogginspirationen. Jag menar, om du inte har något att skriva om kan du ju alltid ta några bilder på söta barn, och alla är nöjda. Nu lät jag lite sarkastisk, men jag kan avslöja att mammabloggar utgör 2/3 av de sidor jag klickar mig in på dagligen.

Min poäng är ändå den, att jag har gjort så mycket saker hela helgen att jag inte hunnit blogga, och nu vet jag inte var jag ska börja.

Medan jag funderar  på det tycker jag i alla fall att ni kan ta en titt på min fina sambo (som är extra fin just nu eftersom han dammsuger) och hans bula i pannan. Om ni har tur kanske jag senare idag också berättar hur han fick bulan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar