tisdag 5 april 2011

Lugn och ro

Semester för mig är ganska långt lika med att inte behöva göra ett endaste dugg. Det tycker dock inte alla i det gäng jag umgås med, vilket betyder att det alltid är något på gång. Promenader, butiksfärder, bastubad, kortspel och annat som ska ske precis nu. Nu ska ni inte tro att jag inte gillar när det händer saker, nej jag klagar nog också när det är alltför slött. Men jag har ett behov av egentid. En stund när jag får varva ner, göra det jag känner för och bara vara tyst. Sådana stunder är det brist på i en stuga med 7 andra personer, men som tur är så råkar det i alla fall vara sju väldigt trevliga personer.

En sak har jag  ändå fått förståelse för under de senaste dagarna, personer som blir stressade av Bloglovin. Normalt tycker jag det bara är kul att logga in och se om någon uppdaterat sina bloggar. Nu börjar det kännas övermäktigt att gå igenom alla inlägg. Gud så jobbigt liv jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar