onsdag 20 april 2011

Godmorgon onsdag!

Jag ägnade just flera minuter åt att fundera på om det är onsdag eller torsdag. Veckorna och dagarna går så otroligt snabbt just nu, så egentligen skulle jag inte ha blivit förvånad om det var fredag. Plötsligt blev det påsk, nästa vecka är det vappen och sedan brukar det vara sommar, galet. Vappen är en av mina absoluta favorithögtider, om man nu kan kalla det en högtid. Alla är lyckliga och finklädda och solen skiner. Lägg ännu till lite serpentiner, såpbubblor och god mat, så börjar vi vara där.

Men som sagt, idag är det onsdag. Det regnar och jag ska just traska till skolan och diskutera lite digitala texter och eventuellt gå på en föreläsning, det beror lite på feelisen efter lunch. Jag läste i tidningen att Vasas estenomstuderande ordnar en modevisning ikväll, så det skulle vara lite roligt att gå och titta på. Fast då måste man ju vara snygg, jag ska fundera på saken.

Nu blev det plötsligt väldigt bråttom, så i brist på annat kan jag bjuda på en bild från förra veckan, när jag drack kaffe i solen. Jag har ändå samma kläder på mig idag.

2 kommentarer: