fredag 6 maj 2011

älskade fredag.



Idag är en bra dag, jag känner det.  Bara en sådan sak att jag kom ihåg att ta med mig hörlurar till skolan och nu kan lyssna på musik utan att störa resten av världen, gör att allt känns bättre. På tal om musik så var jag  lite förkrossad en stund när Spotify helt övergick till att bli en betaltjänst. Men då kom grooveshark plötsligt in i min värld, och lugnet är återställt. Ett helt fenomenalt program måste jag säga!


Och ja! Igår fick jag ett väldigt roligt mail av Evelina. Jag har läst om Bloggfesten i många bloggar, tittat på de där rosa inbjudningskorten och fantiserat lite om hur det skulle vara om jag var bjuden. Att festen är imorgon, jag knappast har råd att åka ner till hufvudstaden och nog mest borde sitta inne med mina tentböcker hela helgen, är inte så farligt. Jag är ju bjuden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar