tisdag 31 maj 2011

livstecken.

Jag överlevde! Jobbandet gick bra, jag hade riktigt trevligt och de frågade om jag kan komma igen på fredag, så något bra måste jag ju ha gjort. Efter det belönade jag mig själv med ett par nya skor och drack kaffe med Mia. Trevligt, trevligt.

Om jag är mer fokuserad nu vet jag dock inte. Jag skulle just doppa ett kex i mitt kaffe, vilket resulterade i att jag tappade hela kexet i koppen, stack ner handen, såg kaffet skvimpa över kanten och brände fingrarna. Vad gör man inte för ett kex liksom.

4 kommentarer:

  1. Haha, kex-kaffe-incidenten är precis något som jag också skulle kunna lyckas med. Hälsar Jessica som tycker att det är på tiden att hon erkänner att hon smygläser här ibland (okej, okej, ofta) och gillar! Nästan så att man börjar sakna Vasa lite:)

    SvaraRadera
  2. Va bra att jobbet verkar bra! Ja saknar att ha dej i närheten. Här e de bara jag som klottar ;)

    SvaraRadera
  3. Förlåt, jag är säkerligen alldeles för nyfiken - får man fråga var du sist o slutligen fick sommarjobb? Läste här tidigare i vår om din ångest med att få sommarjobb så det är ju kul att det löste sig :)

    SvaraRadera
  4. klart man får! Jag ska sälja blommor, grönsaker och bär på torget, så dit kan du komma och köpa jordgubbar sen ;p

    SvaraRadera