lördag 7 maj 2011

en lördag i Vallgrund

I brist på andra helgaktiviteter  så packade vi igårkväll ihop, och åkte hemhem till Vallgrund. Av någon anledning känner jag inte lika stor press på att göra något när jag är, som i lägenheten i Vasa. Idag har jag mest suttit på terrassen och läst lite kurslitteratur. Det var mycket skönare än det kanske låter, eftersom solen sken och litteraturen bestod av en ny finlandssvensk fantasybok för ungdomar. Vi har det ibland lite för bra på PF.


Flitig studerande


När det gäller läsning utomhus så vinner min läsplatta stort över en Ipad.



När jag kom in möttes jag av detta. Laban verkar leva efter mottot "varför göra det lätt när man kan göra det svårt.."

2 kommentarer:

  1. Oj va synd att du e hemma, de sku ha varit kul att träffa dej! Jag har inte heller några helgplaner. Ja ha liksom int rikit märkt att de ha blivi veckoslut, så ja ha ju int fösökt planera någå heller :) Nå ja kan ju allti se på ishockey me killarna, jeje :) Vi syns på måndag!

    SvaraRadera
  2. Joo de sku ha vari skojj! Ja tänkt att ja sku läsa lite på tent, men hur kul e nu de? Hemskt int kul. Jepp, som tur finns ju hockeyn, ehm..

    SvaraRadera