fredag 20 maj 2011

en trött torsdag.

Idag har det inte hänt mycket som är värt att minnas. Jag har antagligen loggat in på bloglovin fler gånger på en dag än vad jag vanligtvis gör på en vecka. Jag har slösurfat, funderat på att sola, gått ut på balkongen och knappt fått stängt dörren p.g.a. blåsten- skippat solplanerna. Slösurfat, tvättat, slösurfat, och, nu kommer höjdpunkten. Cyklat till Tritonia. Tritonia är Vasas vetenskapliga bibliotek och en plats jag inte besöker oftare än absolut nödvändigt. Tyvärr så tar det bara några minuter för mig att cykla dit, så jag var ganska snabbt hemma i soffan igen, och kunde fortsätta med mitt slösurfande.  Så oliiidligt spännande att jag knappt vet vad jag ska ta mig till. Eller så inte. Som tur är, så är det fredag imorgon. Det är dessutom inte vilken fredag som helst, utan det är Emilias födelsedag. Kalas!

2 kommentarer:

  1. Kalas?! Jag är bortrest. Firar ej. Men nog är det ju lite kul med födelsedag iallafall :) Jag har planeringskris. Vad vill ni? Park, tårta, skumppa, Stramps? Låter det som en vinnande kombination, yes I think so.

    SvaraRadera
  2. Födelsedag är alltid kul :) Det låter som en utmärkt plan!

    SvaraRadera