måndag 2 maj 2011

januari-april enligt en nokia.

När jag bytte telefon för en tid sedan, så flyttade jag även över alla bilder till datorn. Jag tycker att mobilfoton har en viss charm eftersom de sällan  är väldigt genomtänkta eller av hög kvalitet. Ofta undrar jag varför jag alls fotat just det där. Men allt behöver inte vara så fint och välkomponerat för att berätta en historia. Därför vill jag nu visa er min vår, i telefonbilder.


En kväll var vi på förfest, spelade lite beerpong, och när vi kom ut hade det kommit maassor med snö.


Vinterväder.




I Saluhallen finns den godaste lunchen.



Vasa sport vann mestis, och fick egna bakelser.



Våra krukväxter var i stort behov av solterapi efter den långa vintern



En kväll hade jag världens längsta sambo



En annan kväll fick vi för oss att göra guacamole. Här är ännu allt lugnt, men några sekunder senare startade vi mixern och plötsligt blev det väldigt uppenbart att en packning saknades. Guacamole över hela bordet, check!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar