måndag 30 maj 2011

lokalproducerad väldoft.




Jag är ett stort fan av dermosils produkter och har använt mig av dem i flera år. Priserna är bra, förpackningarna snygga, de doftar gott och förstås viktigast av allt, de passar mig och min hy. Jag har främst använt olika duschgel, bodylotions och solkrämer och varit nöjd med dem alla. När jag var hemma i helgen hade mamma gjort en större beställning, och då fick jag produkterna på bilden. Den orangea peelingen var någon sommarnyhet, så den har jag inte testat förut, men baserat på doften så gillar jag den skarpt. Enda minuset med dermoshop är att du bara kan beställa produkterna, inte köpa dem i affären, men leveransen är snabb och hemsidan snygg, så det fungerar bra ändå. Dessutom har de ofta olika erbjudanden och rear ut äldre produkter billigt. Köp en kräm eller 14 vettja!

skulle jag vara en storbloggare så skulle ni kunna oroa er över att jag fått betalt för detta inlägg. Men nej, det finns (tyvärr) ingen chans :)

2 kommentarer:

  1. Dermosil e helt huippu! Använder också deras produkter, har gjort det länge och har inte tänkt byta :) Jag använder också deras mascara (har löjligt känsliga ögon som bara kliar och har sig) och den är riktigt bra! Rekommenderas :) Fick också hem ett paket häromdan, så i år ska jag testa deras solskyddskrämer också!

    SvaraRadera
  2. Ja de är bäst :) Sminket har jag aldrig testat, men suveränt om det fungerar för mer känsliga också! Lycka till med testandet :)

    SvaraRadera