fredag 13 maj 2011

otursdag.

Nejj hörni, jag har så tråkigt, så tråkigt, så tråkigt. Sambon sitter någonstans och läser på tent, på tv:n visar de mest bara hockey och ute är det grått. Det fanns planer som innehöll parkhäng, kubbspel och strampen, men vädret sätter emot. Jag överväger att fylla i någon av alla de listor som cirkulerar mellan bloggare, men jag vet inte. Orkar någon egentligen läsa listor? Alternativt kunde jag ta itu med en bok jag lånat på bibban. Den är på nynorska och innehåller dikter. Ni ser, alternativen är inte de bästa. Jag tror jag ska spela lite Sims. Det spelet har jag varit halvt beroende av under längre perioder, nu har jag dock lugnat ner mig lite, men det är ju så kul!

En dagens, fotat med webcam kan jag iaf. bjuda på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar