torsdag 5 maj 2011

glimtar av en onsdag

Onsdagen lider mot sitt slut och det känns både i huvudet och fötterna att det varit en lång dag. Morgonens studiebesök var precis så intressant som jag hade trott. Jag gillar teknik och jag gillar bra läromedel, och att få vara med och utveckla digitala läroböcker och -medel skulle vara lite av en dröm.


Jag träffade Jessica passligt till lunch och sedan gick vi en liten loppisrunda, till saluhallen på kaffe och på lite morsdagspresentshopping. Jag är sällan ute i så här god tid när det kommer till dylika presenter, men nu är det klart och inpaketerat!




Jessica fyndade sex tallrikar



Dessa var antagligen också riktiga fynd. Jag undrar lite vem som handlar underkläder på loppis..


Nu äter vi rester från gårdagen och ser på ishockey. Igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar