onsdag 4 maj 2011

studiebesök

Orsaken till mitt tidiga uppstigande , för att inte tala om hur länge jag varit vaken, för att jag var rädd att försova mig (logiken!) är att vi idag ska på studiebesök till Söderströms. Boknörden inom mig kunde inte vara mer exalterad och jag hoppas det blir intressant.

Om inte, så ser jag i alla fall fram emot det, att jag efter besöket ska träffa Jessica. Vi hängde ihop mycket i gymnasiet, men sedan övergav hon mig för Åbo. Det är ändå alltid lika roligt att ses och idag är en loppisrunda inplanerad. Jessica har förutom sin fenomenala humor nämligen egenskapen att fynda fina saker på loppisar. Jag tror inte det är någon skillnad vart man åker, så skulle hon komma ut med en snygg klänning eller väska som kostat ingenting.


Jag har en ny topp. Den är randig, precis som 40% av resten av mina kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar