onsdag 25 maj 2011

on stranger tides.

Förresten, tror ni att jag läst ett ord i den där boken ännu? Nepp. Gårdagen bestod av en långlunch och ett ännu längre  kaffebesök och sedan var det eftermiddag. Veckans besök till minimani avklarades också kom vi på att bio nog skulle vara en bra kvällsaktivitet. Vi var länge tveksamma om Fast five eller Pirates of the caribbean (4)  var ett bättre filmalternativ. Ni förstår, Fast five innehåller snygga män (kanske mest mitt argument), medan Pirates visas i 3D, och därför kändes mer värd att se på bio. Att min biodejt inte sett de tre första Piratesfilmerna spelade också en viss roll. Men ja, jag ville egentligen hellre se Pirates, och då blev det så. Om du gillar de tidigare filmerna, så kommer du också att gilla den senaste. Och han som inte sett en endaste skymt av Jack Sparrow, gav nog också filmen godkänt.

jag har trott att Penelope Cruz är mycket äldre, eller så är hon bara en baddare på att se ung och snygg ut.



3D i all ära, men lite bekvämare brillor skulle de kunna satsa på. I.o.f.s. kan det vara min näsa som är onormal, men jag väljer att skylla på glasögonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar