onsdag 18 maj 2011

den 18e maj.

Vad händer den 18e maj då?

- Erika, Erik, Eirik och Jerker har namnsdag. Jag känner alla utom den sistnämnda. Heter någon ens Jerker idag?

- Det är dagen efter Norges nationaldag. Antagligen allmän krabbisdag i Norge.

- Onekligen borde få sin bebis.

- Vasa får inget Ikea. Inte nu i alla fall, och troligtvis aldrig. Why God, why?

- Solen skiner och jag hoppas att värmen kommer tillbaka

- Jag ska luncha och gå på stan med min mamma idag

- Ikväll bär det av till Nykarleby på kalas och lådbilsrally. Sjukt kul!

- Jag ser ut så här,

2 kommentarer:

  1. För några år sedan var det en Jerker med i Robinson, kanske han var den siste av dem? :)

    SvaraRadera
  2. jamen det stämmer! Det måste vara så, kanske han blev kvar i Indonesien eller var de nu spelade in serien..

    SvaraRadera