måndag 30 maj 2011

om att roa sig.




Morgonens skolarbetande gick relativt snabbt och smärtfritt och nu är ännu en kurs avslutad. Efter det åt jag lunch med Emilia och gick sedan en stund på stan. Inte för att jag behöver något (eller har råd med något) men ibland räcker det med att titta på kläder och kanske prova något för att stilla begäret lite. Just så var det idag. Jag provade två klänningar som hade stor potential, men som såg ut som stryk när de kom till provrummet. Då kunde jag konstatera att jag äger många hemskt mycket snyggare klänningar,  och gick nöjt hem.


Mina eftermiddagar har en tendens att bli ganska  långa men idag är det bara skönt. Ibland behöver man tid för att göra töntiga animationer, dricka lite kaffe och äta några kex. Och ja, så har jag ju ett helt zoo att ta hand om också!



2 kommentarer:

  1. oj jag vill också kunna göra en animation!!! hur gööör man? :).

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det kul! Jag hade trott att det inte skulle gå att ladda upp animationer på papper, men tydligen.. Det är bara att gå till http://picasion.com/, ladda upp några bilder, också är det klart! Lycka till :)

    SvaraRadera