onsdag 4 maj 2011

en kalasbra kväll.

Igår var jag en usel bloggare. Det var helt enkelt för mycket "lämna in skolarbeten,springa runt på stan, baka muffins, hitta kläder och underhålla vänner", på schemat. Men helt okej det också, för även om det var lite småstressigt så var ju allt bara roliga saker. Min vän Mia har födelsedag idag, och jag kunde inte komma på hennes kalas för några veckor sedan, så vi bestämde oss för att fira igår istället. Dessutom var det ju tisdag, och tisdag i Vasa betyder Olivers'inn. Kvällen var hemskt trevlig, men idag har jag stigit upp allt för tidigt för vad som anses mänskligt efter en ollisnatt. Därför tycker jag ni kan titta på lite bilder istället för att läsa en massa text. Enjoy!


Är man födelsedagsbarn, ska man få paket.



När det kommer till muffins, är Jannikas muffinsbibel väldigt bra. Där finns allt du kan behöva (eller iaf. tycka att du behöver)



Bilderna är stora och ja, väldigt aptitretande.



Vi gjorde såna här.



Kalasfolk.



Zweigberg den äldre



och den yngre



Det visades ishockey non-stop och vi utvecklade en teori om att istället för att visa sport på TV hela tiden, kunde man klumpa ihop det lite. Skidning på förmiddagen och ishockey på eftermiddagen under någon vecka. Dock fick vår plan inte så stort understöd..


Chriso tog med sig ljuset och fixade vår lampa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar