torsdag 19 maj 2011

om en dag med min mor.

Det där med att shoppa är något som både jag och min mamma är rätt bra på. Därför är det tur att hon är ett ypperligt sällskap, eftersom vi är extra bra på det tillsammans.




blommor,blommor. Ni kanske förstår att de ska till den där balkongen jag tragglar om i tid och otid.



På Iittala gjorde jag en sensationell upptäckt. Rörstrands gör muggar med Astrid Lindgren-motiv. Behöver jag fler muggar? Nej. Behöver jag just dessa muggar? Ja.


Sedan åt jag årets första strampenlunch, köpte ett par nya ballerinor och åkte hem för att plantera (blommorna, inte skorna.)



Förut tyckte jag att pelargoner var tantblommor. Nu tycker jag att de är hemskt fina.

1 kommentar:

  1. Blev jättefint med balkongblommorna och lunchen ser riktigt god ut! Och JA du behövde absolut de där muggarna - hur coola som helst =)

    SvaraRadera