måndag 9 maj 2011

fina kvinnor och inlägg nummer 100.

Jag lade just märke till att detta blir mitt hundrade inlägg. Med tanke på att min blogg idag  fyller ungefär exakt 48 dagar, så känns det som ett helt okej medeltal. Eller vad vet jag, efter 48 dagar kan jag ju inte precis uttala mig om sådant.


Denna söndag har i alla fall bestått av solsken, mat och firande av fina mammor. Vi började hemma, for vidare på lunch och avslutade kalasandet hos fammo och faffa. Jag kommer nog att vara mätt ännu i övermorgon. Men även om jag tycker att alla mammor borde firas alla dagar, så är det roligt när man får tillfälle att visa lite extra uppskattning.

Nu läser jag på en tent som ska skrivas imorgon. Det går lite sådär. Det känns liksom som att jag kan allt redan och det borde ju vara positivt, men med tanke på hur lite jag har läst, och hur mycket material det finns så kan det nog gå hur som helst.


En några år gammal, men fin bild på min lilla mor. Här är hon dessutom nybliven farmor.



mat, mat och mera mat.



och slutligen en fin present.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar